Strategie 2001-2005

25JAARWEKANEDERLANDDEEL24Strategie2001-2005Nadeeersteopgedanepackage-ervaringentotenmet2000washetzaakomvandaaruiteenverderestrategieteontwikkelen.Dezewerdop14september2001indeWEKA-voertaal­sindsdatjaarhetEngels­aanhetpapiertoevertrouwd.Devolgendevisieendoelenwerdengeformuleerd:1.WEKAiseenlangdurigeenbekwamepartnervoorgeselecteerdeklantengroepeninde`business-to-business\'(B2B)-sector.2.WEKAheeftgeregeldenoverenweercontactmetklanten,expertseninstellingen,gerelateerdaanhunspecifiekekennisterreinenenzoektdaarbijwaarmogelijknaarstrategischesamenwerking.3.WEKAwiluitblinkeninhetbiedenvanpraktischeinformatieproductenenserviceaandeklanten,omzodoendehundagelijkseprofessioneleactiviteitenteondersteunen.4.WEKAwilhaarwerkoptimaliseren,zodatereenzogoedmogelijkserviceniveauvoordeklantontstaat,waaruitdanookweerwerkgegenereerdkanworden.5.WEKA-productenzullenbijvoorkeurindevormvanpackageswordenaangeboden.Deinformatieendeproductenmoetendaarbijsnelgeleverdwordenentotstandkomen(time-based).6.WEKAmaaktgebruikvandirect-marketingmethodenompotentiëleklantentewinnen.7.WEKAwileengezondgroeiendeorganisatiezijneneenaantrekkelijkewerkgevervoorhooggemotiveerdenloyaalpersoneel.72 Losbladig naar pakket

Strategie 2001-2005

Voor clubmagazines, online archief en reisgidsen zie het Online Touch beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een online winkel in uw spaarprogramma.

Demo Lees publicatie 10062Home


You need flash player to view this online publication