Nathalie Lusink

25JAARWEKANEDERLANDNathalieLusinkSr.uitgeverfondsHRenFinance,39jaarWerkzaambijWEKAsinds1oktober2007OmschrijfjezelfindriewoordenTeamspeler,ambitieus,resultaatgerichtOmschrijfWEKAindriewoorden`Inbeweging\',toekomstgericht,ambitieusWatisdeinteressantsteontwikkelingindeuitgeefwereldDeinteressanteontwikkelingbinnenhetuitgeefvakblijftvoormijde`transformatie\'(ommaarinWEKA-terminologieteblijvenspreken)vanhetprint-naarhetonline-tijdperk.Ditheleprocestreftwerkelijkallefacettenvanhetuitgeefvak.Nietalleenwordendoorallespelersindemarktnieuweuitgeefconcepten,businessmodellen,prijssystemenenklantbenaderingsmethodiekenontwikkeld.Ookvragendenieuweconceptenenproductenomdeimplementatievaneennieuwetechnischeinfrastructuurenworkflowprocessendievergaandeconsequentieshebbenvoorzoweldeinputkant(auteurs,redacteuren,etc.)vanonzewaardevollecontentalsdeoutputkant.Meerdanooitgeldtnuhetmotto`stilstandisachteruitgang\'.Enwienietmeegaatverliestdestrijd.Hetlastigstevanmijnvakis:datjeernooitmeeruitkomt.Benjeeenmaalverslingerdgeraaktaanhetuitgeefvak,danishetergmoeilijkteaardenineenandersoortigeorganisatie.Ikhebzelfonlangseenpoginggedaan,maarnatweejaarnon-profitervaringkruipthetbloedtochwaarhetnietgaankan.WatishetmooistedatjetotnutoebijWEKAhebtmeegemaaktDeafgelopenzeswekenhebikvooralgenotenvandegesprekkenmetdeauteursvanonzeproducten.DegetoondebetrokkenheidenhetenthousiasmevoorWEKAenhaarproducten,alvelejarenlang,werkenzeermotiverend.WathoopjebijWEKAdekomendetweejaartebereikenSamenmethetuitgeefteamhoopikdekomendetweejaareensolidemultimediaalportfolioteontwikkelenvoordeHR-enFinance-markt.Zeteenseencollegainhetzonnetje:HetWEKA-team.NaturbulentemaandenvolveranderingenenonzekerhedenstaaternueenteaminAmsterdammetmensendieallemaalvolenthousiasme,creativiteitengedrevenheidnaardetoekomstkijken.18 Gemotiveerd personeel

Nathalie Lusink

Voor sportbladen, online archief en kranten zie het Online Touch content management beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een webwinkel in uw spaarprogramma.

Demo Lees publicatie 10062Home


You need flash player to view this online publication