Filosoof, timmerman

25JAARWEKANEDERLANDeenseminartegaan.Dusdeprijsvandiekennisispermomentverschillend.Opeenbepaaldmomentbenjijmeteenbepaaldthemabezigenopdatspecifiekemomenthebjijer500eurovooroverommettienanderenineenzaaltjedediepteintegaan.PETERREndaarmeekomenweweerterugbijdetaakvandeuitgever...WOuTInderdaad,vanuiteenmultimedialegedachtemoetjediehelepiramideaanbieden,endekunstisnuomdevraagtebeantwoordenwaardeadverteerderbetaaltenwaardelezerbetaalt.Endaarkomtookdewaardevanhetmerknaarvoren,alsjijmaarlanggenoegbouwt,dankrijgtdatmerkookvertrouweneneenbepaaldewaarde.Deklantgaatdandenken`laatikdatseminarmaardaargaanvolgen,wantdaarishetgoed\'.Ervolgteenuitgebreidediscussieover­hoekanhetookanders­Google.WatisdésuccesfactorDemarketing,detechnischesuperioriteitFreddyHeinekenzeialtijd:`demensendrinkengeenbier,zedrinkenmarketing\'weetNijmeijer.Datbierisniettezuipen.EnwatisdewaardevanhetmerkindezesnelletijdenIsGooglenietsmeerwaardzodraeenconcurrerendepartijlaatzienbeterenbetrouwbaardertezijnDemeningenzijnverdeeld.Wegaannogeventerugnaardelaatstevraag:watwildeklant.PIETERInelkgevalgemak.Inwelkevormdanook.mooieweblogoverdeSimsbijhoudtVanuitdeadverteerderishetnatuurlijkheelrelevantdatjeviaverschillendemediaspecifiekegroepenkuntbereiken.WOuTMaarvanuitdeklantook.Vanuitdatcommunity-idee.Deadverteerderwilveelengoed,delezerwildaarbijhoren.EenprachtigvoorbeeldvindikhetFD,eenwereldkrantdieikDemanierwaaropuitgeversopditmomentproberenomtegaanmetalleveranderingverschiltveelmeerperondernemerdanvroegerPeterRunhaardagelijkslees.EndaarbijluisteriknaarBusinessNewsRadio.Perfectematch:\'sochtendsbijmijnboterhammetjeleesikdekrant,enikstaeenuurindefileenluisternaarBusinessNewsRadio.PIETERJa,maarikkanprimalevenmetalleenBNRzonderhunsitetebezoekenofwatanderstedoen.WOuTEens.Dankomikweerterugbijwatweeerderzeiden.Jehebtheleactievegebruikers,mensendieinteractiewillen,enpassieveklanten.Iedereendoet\'topzijneigenmanier.Déklantbestaatniet.PIETEROk,dusdanishetvoordeklantnietrelevantofjijéénofeenheleserieinformatiesoortenbiedt.Maarvoordeadverteerdersisdatjuistheelbelangrijk,wantdiewilallemensenmetaldieverschillendevormenvaninformatiegedragbereiken.WOuTTochishetookvoordielezereenmeerwaardealseenuitgevermeerderemediabiedt.IkzaleerdernaareenseminargaanvandeFDMediaGroep,omdatikdiekrantalleesenalnaarBNRluister.PETERHKennelijkzijnwijalsuitgeverijdusinstaatomeengroepteformerenendieopmaattebedienen.Daarzijnwedussterkerindaniemanddiezomaareenwebsitebeheert.WOuTMaardegrapisdatjuistindebusiness-to-consumermarktmensenvanuiteenzolderkamertjezonderuitgeefexpertisedemeestsuccesvolleproductenkunnenmaken.KijkmaarnaarStartpaginaofnaarBenWoldring.OfindebladenhoekInnovatiefzijnisnietingaanopontwikkelingen,maarvooroplopenDavidDaamenMagikdaarnogaantoevoegendater­alshetgaatomdevraagwatdeklantwil­ooknog300procentiswatwenietweten,maarwaarwewelaandachtvoorhebben.Alsjenouvraagt`watmaaktonzeuitgeverijdebeste\'danstaatdieaandachtbovenaan.WOuTYes!Helemaalmeeeens.Commitment!PIETERHebbenwenueigenlijkdehamvraagbeantwoordHetgaatertochomwatonsalsuitgeveronderscheidtindeogenvandeklantWatmaaktonsandersdandemevrouwdieeenDAVID115 Filosoof, timmerman

Filosoof, timmerman

Interactieve digi brochure, deze archief of rapport is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het online uitgeven van digitale onderwijs catalogussen.

Demo Lees publicatie 10062Home


You need flash player to view this online publication