25JAARWEKANEDERLANDDEEL24Strategie2001-2005Nadeeersteopgedanepackage-ervaringentotenmet2000washetzaakomvandaaruiteenverderestrategieteontwikkelen.Dezewerdop14september2001indeWEKA-voertaalsindsdatjaarhetEngelsaanhetpapiertoevertrouwd.Devolgendevisieendoelenwerdengeformuleerd:1.WEKAiseenlangdurigeenbekwamepartnervoorgeselecteerdeklantengroepeninde`business-to-business\'(B2B)-sector.2.WEKAheeftgeregeldenoverenweercontactmetklanten,expertseninstellingen,gerelateerdaanhunspecifiekekennisterreinenenzoektdaarbijwaarmogelijknaarstrategischesamenwerking.3.WEKAwiluitblinkeninhetbiedenvanpraktischeinformatieproductenenserviceaandeklanten,omzodoendehundagelijkseprofessioneleactiviteitenteondersteunen.4.WEKAwilhaarwerkoptimaliseren,zodatereenzogoedmogelijkserviceniveauvoordeklantontstaat,waaruitdanookweerwerkgegenereerdkanworden.5.WEKA-productenzullenbijvoorkeurindevormvanpackageswordenaangeboden.Deinformatieendeproductenmoetendaarbijsnelgeleverdwordenentotstandkomen(time-based).6.WEKAmaaktgebruikvandirect-marketingmethodenompotentiëleklantentewinnen.7.WEKAwileengezondgroeiendeorganisatiezijneneenaantrekkelijkewerkgevervoorhooggemotiveerdenloyaalpersoneel.72 Losbladig naar pakket
Strategie 2001-2005Scoor meer met een e-commerce shop in uw clubbladen. Velen gingen u voor en publiceerden nieuwsbrieven online.
Test Lees publicatie 10062Home