Strategie 2001-2005

25JAARWEKANEDERLANDDEEL24Strategie2001-2005Nadeeersteopgedanepackage-ervaringentotenmet2000washetzaakomvandaaruiteenverderestrategieteontwikkelen.Dezewerdop14september2001indeWEKA-voertaal­sindsdatjaarhetEngels­aanhetpapiertoevertrouwd.Devolgendevisieendoelenwerdengeformuleerd:1.WEKAiseenlangdurigeenbekwamepartnervoorgeselecteerdeklantengroepeninde`business-to-business\'(B2B)-sector.2.WEKAheeftgeregeldenoverenweercontactmetklanten,expertseninstellingen,gerelateerdaanhunspecifiekekennisterreinenenzoektdaarbijwaarmogelijknaarstrategischesamenwerking.3.WEKAwiluitblinkeninhetbiedenvanpraktischeinformatieproductenenserviceaandeklanten,omzodoendehundagelijkseprofessioneleactiviteitenteondersteunen.4.WEKAwilhaarwerkoptimaliseren,zodatereenzogoedmogelijkserviceniveauvoordeklantontstaat,waaruitdanookweerwerkgegenereerdkanworden.5.WEKA-productenzullenbijvoorkeurindevormvanpackageswordenaangeboden.Deinformatieendeproductenmoetendaarbijsnelgeleverdwordenentotstandkomen(time-based).6.WEKAmaaktgebruikvandirect-marketingmethodenompotentiëleklantentewinnen.7.WEKAwileengezondgroeiendeorganisatiezijneneenaantrekkelijkewerkgevervoorhooggemotiveerdenloyaalpersoneel.72 Losbladig naar pakket

Strategie 2001-2005

Voor clubbladen, online onderwijscatalogi en presentaties zie het Online Touch content management system systeem. Met de mogelijkheid voor een online winkel in uw archief.

Test Lees publicatie 10062Home


You need flash player to view this online publication