25JAARWEKANEDERLANDDEEL8TiensuccesvollejarenHeteerstedecenniumvanWekanederlandverliepsuccesvol.Metgerichtedirect-mailactieswerdentitelsgetestopdedoorWEKAzelfontwikkelde`UK-factor\'.Bijpositiefresultaatwerdenzeindemarktgezet.Meteenbeperktaantaluitgavenwerdeenoptimaalresultaatbehaald.Een`marketingmachine\',zeidelateredirecteurBobdeKoff.DeeersteactiviteitvanWEKAwaseendirect-mailactie,waarbijvoortweetitels,diezichinDuitslandreedsbewezenhadden(SuccesvollemodelbrievenenSuccesvollemodeltoespraken),marktonderzoekisgedaan.Detekstvandeflyerwaspositiefgesteld;hetleekofdegenoemdewerkenreedsbestonden.Opbasisvanderesultatenvanzo\'n`dry-test\'bleekdathetmogelijkmoestzijnomdaadwerkelijkaanhetwerktegaanendeWEKA-formuleookinNederlandteintroduceren.Hetmarktonderzoekwasinfeiteeentestenzo\'nproefvormdedekernvandestrikteWEKA-methodiek,deUK-factor.UKstaathierbijvoorUmsatz/Kosten.Indienderesponsopeenmailingevenveelzouopbrengenalsdekostenvandiezelfdemailing,danwasersprakevanUK1.Wanneerdemailingertoeleiddedatelkebestedeguldenquaopbrengstzouverdubbelen,dangolddeaanduidingUK2.DepraktijkinDuitslandhadgeleerddatUK1inderegelvoldoendezekerheidboodomeenproductmetsuccesopdemarkttezetten.BestandenkoningMethetproductwordtdanineersteinstantiehetbasiswerkbedoeld,maardatmagnietlosgezienwordenvandedaarnateleverenaanvullingen.WantdeklantdietotdeaanschafvaneenWEKA-titeloverging,abonneerdezichopeenlosbladigsysteem,waarbijhetbasiswerkeenaantalkeerperjaarwerduitgebreidmetnieuweinformatie.Deverbintenisbegoninderegelbijdeleveringvandeeersteaanvullingzijnvruchtenaftewerpenenwinsttegenereren,wantdekostenvoordeaanvullingenwarenaanzienlijklagerenhetrendementwashoger.Datlaatstehadooktemakenmetdeprijsstelling,diehogerwasdanwatdeconcurrentenvroegen,maardiedecliëntsterkteinzijnovertuigingeenkwaliteitsproducttehebbenverworven.MaardeinhoudvandeaanvullingenmoestdanwelgoedgenoegzijnomdeklantenzolangmogelijkaanWEKAtebinden.Omdebeoogdedoelstellingentehalenwashetessentieelomoverdevereistekennisomtrentdirectmailtebeschikken.Diekenniswasaanwezigbij`bestandenkoning\'VierhandteHaarlem.Indieperiodegoldditbedrijfalsdédirect-32 Donker Curtiusstraat
Tien succesvolle jarenInteractieve internet krant, deze mailing of flyer is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het naar een online publicatie converteren van eboeken.
Test Lees publicatie 10062Home