25JAARWEKANEDERLANDDEEL8TiensuccesvollejarenHeteerstedecenniumvanWekanederlandverliepsuccesvol.Metgerichtedirect-mailactieswerdentitelsgetestopdedoorWEKAzelfontwikkelde`UK-factor\'.Bijpositiefresultaatwerdenzeindemarktgezet.Meteenbeperktaantaluitgavenwerdeenoptimaalresultaatbehaald.Een`marketingmachine\',zeidelateredirecteurBobdeKoff.DeeersteactiviteitvanWEKAwaseendirect-mailactie,waarbijvoortweetitels,diezichinDuitslandreedsbewezenhadden(SuccesvollemodelbrievenenSuccesvollemodeltoespraken),marktonderzoekisgedaan.Detekstvandeflyerwaspositiefgesteld;hetleekofdegenoemdewerkenreedsbestonden.Opbasisvanderesultatenvanzo\'n`dry-test\'bleekdathetmogelijkmoestzijnomdaadwerkelijkaanhetwerktegaanendeWEKA-formuleookinNederlandteintroduceren.Hetmarktonderzoekwasinfeiteeentestenzo\'nproefvormdedekernvandestrikteWEKA-methodiek,deUK-factor.UKstaathierbijvoorUmsatz/Kosten.Indienderesponsopeenmailingevenveelzouopbrengenalsdekostenvandiezelfdemailing,danwasersprakevanUK1.Wanneerdemailingertoeleiddedatelkebestedeguldenquaopbrengstzouverdubbelen,dangolddeaanduidingUK2.DepraktijkinDuitslandhadgeleerddatUK1inderegelvoldoendezekerheidboodomeenproductmetsuccesopdemarkttezetten.BestandenkoningMethetproductwordtdanineersteinstantiehetbasiswerkbedoeld,maardatmagnietlosgezienwordenvandedaarnateleverenaanvullingen.WantdeklantdietotdeaanschafvaneenWEKA-titeloverging,abonneerdezichopeenlosbladigsysteem,waarbijhetbasiswerkeenaantalkeerperjaarwerduitgebreidmetnieuweinformatie.Deverbintenisbegoninderegelbijdeleveringvandeeersteaanvullingzijnvruchtenaftewerpenenwinsttegenereren,wantdekostenvoordeaanvullingenwarenaanzienlijklagerenhetrendementwashoger.Datlaatstehadooktemakenmetdeprijsstelling,diehogerwasdanwatdeconcurrentenvroegen,maardiedecliëntsterkteinzijnovertuigingeenkwaliteitsproducttehebbenverworven.MaardeinhoudvandeaanvullingenmoestdanwelgoedgenoegzijnomdeklantenzolangmogelijkaanWEKAtebinden.Omdebeoogdedoelstellingentehalenwashetessentieelomoverdevereistekennisomtrentdirectmailtebeschikken.Diekenniswasaanwezigbij`bestandenkoning\'VierhandteHaarlem.Indieperiodegoldditbedrijfalsdédirect-32 Donker Curtiusstraat
Tien succesvolle jarenInteractieve digitale relatiemagazine, deze drukwerk of onderwijs catalogus is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het van pdf naar digitaal converteren van internet uitgaven.
Test Lees publicatie 10062Home