Filosoof, timmerman

25JAARWEKANEDERLANDeenseminartegaan.Dusdeprijsvandiekennisispermomentverschillend.Opeenbepaaldmomentbenjijmeteenbepaaldthemabezigenopdatspecifiekemomenthebjijer500eurovooroverommettienanderenineenzaaltjedediepteintegaan.PETERREndaarmeekomenweweerterugbijdetaakvandeuitgever...WOuTInderdaad,vanuiteenmultimedialegedachtemoetjediehelepiramideaanbieden,endekunstisnuomdevraagtebeantwoordenwaardeadverteerderbetaaltenwaardelezerbetaalt.Endaarkomtookdewaardevanhetmerknaarvoren,alsjijmaarlanggenoegbouwt,dankrijgtdatmerkookvertrouweneneenbepaaldewaarde.Deklantgaatdandenken`laatikdatseminarmaardaargaanvolgen,wantdaarishetgoed\'.Ervolgteenuitgebreidediscussieover­hoekanhetookanders­Google.WatisdésuccesfactorDemarketing,detechnischesuperioriteitFreddyHeinekenzeialtijd:`demensendrinkengeenbier,zedrinkenmarketing\'weetNijmeijer.Datbierisniettezuipen.EnwatisdewaardevanhetmerkindezesnelletijdenIsGooglenietsmeerwaardzodraeenconcurrerendepartijlaatzienbeterenbetrouwbaardertezijnDemeningenzijnverdeeld.Wegaannogeventerugnaardelaatstevraag:watwildeklant.PIETERInelkgevalgemak.Inwelkevormdanook.mooieweblogoverdeSimsbijhoudtVanuitdeadverteerderishetnatuurlijkheelrelevantdatjeviaverschillendemediaspecifiekegroepenkuntbereiken.WOuTMaarvanuitdeklantook.Vanuitdatcommunity-idee.Deadverteerderwilveelengoed,delezerwildaarbijhoren.EenprachtigvoorbeeldvindikhetFD,eenwereldkrantdieikDemanierwaaropuitgeversopditmomentproberenomtegaanmetalleveranderingverschiltveelmeerperondernemerdanvroegerPeterRunhaardagelijkslees.EndaarbijluisteriknaarBusinessNewsRadio.Perfectematch:\'sochtendsbijmijnboterhammetjeleesikdekrant,enikstaeenuurindefileenluisternaarBusinessNewsRadio.PIETERJa,maarikkanprimalevenmetalleenBNRzonderhunsitetebezoekenofwatanderstedoen.WOuTEens.Dankomikweerterugbijwatweeerderzeiden.Jehebtheleactievegebruikers,mensendieinteractiewillen,enpassieveklanten.Iedereendoet\'topzijneigenmanier.Déklantbestaatniet.PIETEROk,dusdanishetvoordeklantnietrelevantofjijéénofeenheleserieinformatiesoortenbiedt.Maarvoordeadverteerdersisdatjuistheelbelangrijk,wantdiewilallemensenmetaldieverschillendevormenvaninformatiegedragbereiken.WOuTTochishetookvoordielezereenmeerwaardealseenuitgevermeerderemediabiedt.IkzaleerdernaareenseminargaanvandeFDMediaGroep,omdatikdiekrantalleesenalnaarBNRluister.PETERHKennelijkzijnwijalsuitgeverijdusinstaatomeengroepteformerenendieopmaattebedienen.Daarzijnwedussterkerindaniemanddiezomaareenwebsitebeheert.WOuTMaardegrapisdatjuistindebusiness-to-consumermarktmensenvanuiteenzolderkamertjezonderuitgeefexpertisedemeestsuccesvolleproductenkunnenmaken.KijkmaarnaarStartpaginaofnaarBenWoldring.OfindebladenhoekInnovatiefzijnisnietingaanopontwikkelingen,maarvooroplopenDavidDaamenMagikdaarnogaantoevoegendater­alshetgaatomdevraagwatdeklantwil­ooknog300procentiswatwenietweten,maarwaarwewelaandachtvoorhebben.Alsjenouvraagt`watmaaktonzeuitgeverijdebeste\'danstaatdieaandachtbovenaan.WOuTYes!Helemaalmeeeens.Commitment!PIETERHebbenwenueigenlijkdehamvraagbeantwoordHetgaatertochomwatonsalsuitgeveronderscheidtindeogenvandeklantWatmaaktonsandersdandemevrouwdieeenDAVID115 Filosoof, timmerman

Filosoof, timmerman

Voor drukwerk, online onderwijs catalogi en kranten zie het Online Touch content management beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een online winkel in uw reclamefolders.

Test Lees publicatie 10062Home


You need flash player to view this online publication