25JAARWEKANEDERLANDeenseminartegaan.Dusdeprijsvandiekennisispermomentverschillend.Opeenbepaaldmomentbenjijmeteenbepaaldthemabezigenopdatspecifiekemomenthebjijer500eurovooroverommettienanderenineenzaaltjedediepteintegaan.PETERREndaarmeekomenweweerterugbijdetaakvandeuitgever...WOuTInderdaad,vanuiteenmultimedialegedachtemoetjediehelepiramideaanbieden,endekunstisnuomdevraagtebeantwoordenwaardeadverteerderbetaaltenwaardelezerbetaalt.Endaarkomtookdewaardevanhetmerknaarvoren,alsjijmaarlanggenoegbouwt,dankrijgtdatmerkookvertrouweneneenbepaaldewaarde.Deklantgaatdandenken`laatikdatseminarmaardaargaanvolgen,wantdaarishetgoed\'.ErvolgteenuitgebreidediscussieoverhoekanhetookandersGoogle.WatisdésuccesfactorDemarketing,detechnischesuperioriteitFreddyHeinekenzeialtijd:`demensendrinkengeenbier,zedrinkenmarketing\'weetNijmeijer.Datbierisniettezuipen.EnwatisdewaardevanhetmerkindezesnelletijdenIsGooglenietsmeerwaardzodraeenconcurrerendepartijlaatzienbeterenbetrouwbaardertezijnDemeningenzijnverdeeld.Wegaannogeventerugnaardelaatstevraag:watwildeklant.PIETERInelkgevalgemak.Inwelkevormdanook.mooieweblogoverdeSimsbijhoudtVanuitdeadverteerderishetnatuurlijkheelrelevantdatjeviaverschillendemediaspecifiekegroepenkuntbereiken.WOuTMaarvanuitdeklantook.Vanuitdatcommunity-idee.Deadverteerderwilveelengoed,delezerwildaarbijhoren.EenprachtigvoorbeeldvindikhetFD,eenwereldkrantdieikDemanierwaaropuitgeversopditmomentproberenomtegaanmetalleveranderingverschiltveelmeerperondernemerdanvroegerPeterRunhaardagelijkslees.EndaarbijluisteriknaarBusinessNewsRadio.Perfectematch:\'sochtendsbijmijnboterhammetjeleesikdekrant,enikstaeenuurindefileenluisternaarBusinessNewsRadio.PIETERJa,maarikkanprimalevenmetalleenBNRzonderhunsitetebezoekenofwatanderstedoen.WOuTEens.Dankomikweerterugbijwatweeerderzeiden.Jehebtheleactievegebruikers,mensendieinteractiewillen,enpassieveklanten.Iedereendoet\'topzijneigenmanier.Déklantbestaatniet.PIETEROk,dusdanishetvoordeklantnietrelevantofjijéénofeenheleserieinformatiesoortenbiedt.Maarvoordeadverteerdersisdatjuistheelbelangrijk,wantdiewilallemensenmetaldieverschillendevormenvaninformatiegedragbereiken.WOuTTochishetookvoordielezereenmeerwaardealseenuitgevermeerderemediabiedt.IkzaleerdernaareenseminargaanvandeFDMediaGroep,omdatikdiekrantalleesenalnaarBNRluister.PETERHKennelijkzijnwijalsuitgeverijdusinstaatomeengroepteformerenendieopmaattebedienen.Daarzijnwedussterkerindaniemanddiezomaareenwebsitebeheert.WOuTMaardegrapisdatjuistindebusiness-to-consumermarktmensenvanuiteenzolderkamertjezonderuitgeefexpertisedemeestsuccesvolleproductenkunnenmaken.KijkmaarnaarStartpaginaofnaarBenWoldring.OfindebladenhoekInnovatiefzijnisnietingaanopontwikkelingen,maarvooroplopenDavidDaamenMagikdaarnogaantoevoegendateralshetgaatomdevraagwatdeklantwilooknog300procentiswatwenietweten,maarwaarwewelaandachtvoorhebben.Alsjenouvraagt`watmaaktonzeuitgeverijdebeste\'danstaatdieaandachtbovenaan.WOuTYes!Helemaalmeeeens.Commitment!PIETERHebbenwenueigenlijkdehamvraagbeantwoordHetgaatertochomwatonsalsuitgeveronderscheidtindeogenvandeklantWatmaaktonsandersdandemevrouwdieeenDAVID115 Filosoof, timmerman
Filosoof, timmermanInteractieve ejaarverslag, deze catalogus of publicatie is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het naar een digitale publicatie omzetten van digi-onderwijs catalogussen.
Test Lees publicatie 10062Home