Filosoof, timmerman

25JAARWEKANEDERLANDeenseminartegaan.Dusdeprijsvandiekennisispermomentverschillend.Opeenbepaaldmomentbenjijmeteenbepaaldthemabezigenopdatspecifiekemomenthebjijer500eurovooroverommettienanderenineenzaaltjedediepteintegaan.PETERREndaarmeekomenweweerterugbijdetaakvandeuitgever...WOuTInderdaad,vanuiteenmultimedialegedachtemoetjediehelepiramideaanbieden,endekunstisnuomdevraagtebeantwoordenwaardeadverteerderbetaaltenwaardelezerbetaalt.Endaarkomtookdewaardevanhetmerknaarvoren,alsjijmaarlanggenoegbouwt,dankrijgtdatmerkookvertrouweneneenbepaaldewaarde.Deklantgaatdandenken`laatikdatseminarmaardaargaanvolgen,wantdaarishetgoed\'.Ervolgteenuitgebreidediscussieover­hoekanhetookanders­Google.WatisdésuccesfactorDemarketing,detechnischesuperioriteitFreddyHeinekenzeialtijd:`demensendrinkengeenbier,zedrinkenmarketing\'weetNijmeijer.Datbierisniettezuipen.EnwatisdewaardevanhetmerkindezesnelletijdenIsGooglenietsmeerwaardzodraeenconcurrerendepartijlaatzienbeterenbetrouwbaardertezijnDemeningenzijnverdeeld.Wegaannogeventerugnaardelaatstevraag:watwildeklant.PIETERInelkgevalgemak.Inwelkevormdanook.mooieweblogoverdeSimsbijhoudtVanuitdeadverteerderishetnatuurlijkheelrelevantdatjeviaverschillendemediaspecifiekegroepenkuntbereiken.WOuTMaarvanuitdeklantook.Vanuitdatcommunity-idee.Deadverteerderwilveelengoed,delezerwildaarbijhoren.EenprachtigvoorbeeldvindikhetFD,eenwereldkrantdieikDemanierwaaropuitgeversopditmomentproberenomtegaanmetalleveranderingverschiltveelmeerperondernemerdanvroegerPeterRunhaardagelijkslees.EndaarbijluisteriknaarBusinessNewsRadio.Perfectematch:\'sochtendsbijmijnboterhammetjeleesikdekrant,enikstaeenuurindefileenluisternaarBusinessNewsRadio.PIETERJa,maarikkanprimalevenmetalleenBNRzonderhunsitetebezoekenofwatanderstedoen.WOuTEens.Dankomikweerterugbijwatweeerderzeiden.Jehebtheleactievegebruikers,mensendieinteractiewillen,enpassieveklanten.Iedereendoet\'topzijneigenmanier.Déklantbestaatniet.PIETEROk,dusdanishetvoordeklantnietrelevantofjijéénofeenheleserieinformatiesoortenbiedt.Maarvoordeadverteerdersisdatjuistheelbelangrijk,wantdiewilallemensenmetaldieverschillendevormenvaninformatiegedragbereiken.WOuTTochishetookvoordielezereenmeerwaardealseenuitgevermeerderemediabiedt.IkzaleerdernaareenseminargaanvandeFDMediaGroep,omdatikdiekrantalleesenalnaarBNRluister.PETERHKennelijkzijnwijalsuitgeverijdusinstaatomeengroepteformerenendieopmaattebedienen.Daarzijnwedussterkerindaniemanddiezomaareenwebsitebeheert.WOuTMaardegrapisdatjuistindebusiness-to-consumermarktmensenvanuiteenzolderkamertjezonderuitgeefexpertisedemeestsuccesvolleproductenkunnenmaken.KijkmaarnaarStartpaginaofnaarBenWoldring.OfindebladenhoekInnovatiefzijnisnietingaanopontwikkelingen,maarvooroplopenDavidDaamenMagikdaarnogaantoevoegendater­alshetgaatomdevraagwatdeklantwil­ooknog300procentiswatwenietweten,maarwaarwewelaandachtvoorhebben.Alsjenouvraagt`watmaaktonzeuitgeverijdebeste\'danstaatdieaandachtbovenaan.WOuTYes!Helemaalmeeeens.Commitment!PIETERHebbenwenueigenlijkdehamvraagbeantwoordHetgaatertochomwatonsalsuitgeveronderscheidtindeogenvandeklantWatmaaktonsandersdandemevrouwdieeenDAVID115 Filosoof, timmerman

Filosoof, timmerman

Voor artikelen, online lesboeken en reclamefolders zie het Online Touch content management beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een web winkel in uw folders.

Test Lees publicatie 10062Home


You need flash player to view this online publication