Filosoof, timmerman

25JAARWEKANEDERLANDeenseminartegaan.Dusdeprijsvandiekennisispermomentverschillend.Opeenbepaaldmomentbenjijmeteenbepaaldthemabezigenopdatspecifiekemomenthebjijer500eurovooroverommettienanderenineenzaaltjedediepteintegaan.PETERREndaarmeekomenweweerterugbijdetaakvandeuitgever...WOuTInderdaad,vanuiteenmultimedialegedachtemoetjediehelepiramideaanbieden,endekunstisnuomdevraagtebeantwoordenwaardeadverteerderbetaaltenwaardelezerbetaalt.Endaarkomtookdewaardevanhetmerknaarvoren,alsjijmaarlanggenoegbouwt,dankrijgtdatmerkookvertrouweneneenbepaaldewaarde.Deklantgaatdandenken`laatikdatseminarmaardaargaanvolgen,wantdaarishetgoed\'.Ervolgteenuitgebreidediscussieover­hoekanhetookanders­Google.WatisdésuccesfactorDemarketing,detechnischesuperioriteitFreddyHeinekenzeialtijd:`demensendrinkengeenbier,zedrinkenmarketing\'weetNijmeijer.Datbierisniettezuipen.EnwatisdewaardevanhetmerkindezesnelletijdenIsGooglenietsmeerwaardzodraeenconcurrerendepartijlaatzienbeterenbetrouwbaardertezijnDemeningenzijnverdeeld.Wegaannogeventerugnaardelaatstevraag:watwildeklant.PIETERInelkgevalgemak.Inwelkevormdanook.mooieweblogoverdeSimsbijhoudtVanuitdeadverteerderishetnatuurlijkheelrelevantdatjeviaverschillendemediaspecifiekegroepenkuntbereiken.WOuTMaarvanuitdeklantook.Vanuitdatcommunity-idee.Deadverteerderwilveelengoed,delezerwildaarbijhoren.EenprachtigvoorbeeldvindikhetFD,eenwereldkrantdieikDemanierwaaropuitgeversopditmomentproberenomtegaanmetalleveranderingverschiltveelmeerperondernemerdanvroegerPeterRunhaardagelijkslees.EndaarbijluisteriknaarBusinessNewsRadio.Perfectematch:\'sochtendsbijmijnboterhammetjeleesikdekrant,enikstaeenuurindefileenluisternaarBusinessNewsRadio.PIETERJa,maarikkanprimalevenmetalleenBNRzonderhunsitetebezoekenofwatanderstedoen.WOuTEens.Dankomikweerterugbijwatweeerderzeiden.Jehebtheleactievegebruikers,mensendieinteractiewillen,enpassieveklanten.Iedereendoet\'topzijneigenmanier.Déklantbestaatniet.PIETEROk,dusdanishetvoordeklantnietrelevantofjijéénofeenheleserieinformatiesoortenbiedt.Maarvoordeadverteerdersisdatjuistheelbelangrijk,wantdiewilallemensenmetaldieverschillendevormenvaninformatiegedragbereiken.WOuTTochishetookvoordielezereenmeerwaardealseenuitgevermeerderemediabiedt.IkzaleerdernaareenseminargaanvandeFDMediaGroep,omdatikdiekrantalleesenalnaarBNRluister.PETERHKennelijkzijnwijalsuitgeverijdusinstaatomeengroepteformerenendieopmaattebedienen.Daarzijnwedussterkerindaniemanddiezomaareenwebsitebeheert.WOuTMaardegrapisdatjuistindebusiness-to-consumermarktmensenvanuiteenzolderkamertjezonderuitgeefexpertisedemeestsuccesvolleproductenkunnenmaken.KijkmaarnaarStartpaginaofnaarBenWoldring.OfindebladenhoekInnovatiefzijnisnietingaanopontwikkelingen,maarvooroplopenDavidDaamenMagikdaarnogaantoevoegendater­alshetgaatomdevraagwatdeklantwil­ooknog300procentiswatwenietweten,maarwaarwewelaandachtvoorhebben.Alsjenouvraagt`watmaaktonzeuitgeverijdebeste\'danstaatdieaandachtbovenaan.WOuTYes!Helemaalmeeeens.Commitment!PIETERHebbenwenueigenlijkdehamvraagbeantwoordHetgaatertochomwatonsalsuitgeveronderscheidtindeogenvandeklantWatmaaktonsandersdandemevrouwdieeenDAVID115 Filosoof, timmerman

Filosoof, timmerman

Voor brochures, online lesmateriaal en reclamefolders zie het Online Touch CMS systeem. Met de mogelijkheid voor een e-commerce shop in uw kranten.

WEKA Lees publicatie 10062Home


You need flash player to view this online publication